Description
Sklep internetowy shopGold Standard – 1 domena
: Zarządzanie firmą
Oprogramowanie sklepu internetowego shopGold w wersji Standard. W pełni funkcjonalne, proste i efektywne narzędzie do uruchomienia własnego sklepu internetowego. W wersji Standard oprogramowanie obsługuje jedną domenę klienta oraz w cenę wliczona jest pomoc techniczna przez okres trzech miesięcy.
Najważniejsze funkcje i zalety prezentowanego sklepu
– koszt sklepu to jednorazowa opłata za licencję sklepu, brak abonamentu, prowizji od sprzedaży oraz innych ukrytych opłat
– pełna funkcjonalność sklepu, brak ograniczeń w oprogramowaniu, blokad ilości produktów czy wartości zamówień
– dowolna ilość poziomów kategorii i podkategorii, brak limitu ilości produktów w sklepie (sklep nie ma ograniczenia ilości produktów, wydajność i szybkość sklepu przy dużej ilości produktów lub kategorii zależy od parametrów serwera na którym będzie zainstalowany)
– zarządzanie wyglądem sklepu z poziomu panelu zarządzania, darmowe szablony w standardowej wersji sklepu umożliwiające dopasowanie sklepu do oferowanego asortymentu
– sklep jako hurtownia produktów, ukrywanie cen dla Klientów niezalogowanych, wyświetlanie cen brutto i netto jednocześnie, grupy rabatowe Klientów, indywidualne rabaty dla Klientów, do 10 poziomów cen każdego produktu, minimalne wartości zamówienia, aktywacja konta Klienta dopiero po weryfikacji danych
– pełna integracja sklepu internetowego z Allegro, wymiana dwukierunkowa, możliwość wystawiania aukcji bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania sklepu, sprzedane aukcje wracają do sklepu w postaci nowych zamówień, możliwość wykorzystywania własnych szablonów aukcji
– integracja z porównywarkami cen – generowanie plików XML dla całego asortymentu, wybranych kategorii lub pojedynczych produktów
– integracja z firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską – możliwość automatycznego generowania wysyłek, zamawiania kuriera oraz drukowania dokumentów przewozowych
– integracja z płatnościami elektronicznymi, możliwość płacenia przez klientów poprzez Internet, wbudowana współpraca z PayU, PayPal, Dotpay, Przelewy24, PayByNet oraz systemy ratalne mBank, Credit Agricole Bank Polska, Santander
– sklep wielojęzyczny, standardowo obsługuje 2 wersję językowe: polską oraz angielską – w panelu zarządzania sklepu można dodać inne wersje językowe, brak limitu obsługiwanych wersji językowych
– obsługa urządzeń mobilnych, tabletów, smartfonów – w sklepie przygotowany jest specjalny, uproszczony szablon bez zbędnych dodatków przystosowany do urządzeń mobilnych
– wbudowana w sklep funkcja schowka (przechowalni), możliwość zapamiętania przez sklep wybranej przez Klienta listy produktów
– wbudowany w sklep system recenzji i opiniowania produktów, nagradzanie Klientów za publikację recenzji pakietem punktów w ramach programu lojalnościowego
– rozbudowany system kuponów rabatowych, możliwość tworzenia serii kuponów, import i eksport kuponów rabatowych, dodatkowe warunki użycia kuponów
– wbudowane w sklep mechanizmy przyjaznych adresów SEO, możliwość definiowania indywidualnych meta tagów dla produktów, kategorii i podstron, zastosowanie mikroznaczników Google, generowanie mapy sklepu XML
– rozbudowany system rabatów i zniżek, indywidualne rabaty Klientów, grup Klientów, rabaty dla kategorii i producentów, zniżki dla stałych Klientów, kupony rabatowe, program partnerski oraz system lojalnościowy (punktowy)
– rozbudowany system raportów dotyczących asortymentu, zamówień i Klientów, graficzna i liczbowa prezentacja wyników raportów
– możliwość zamawiania indywidualnych funkcjonalności do sklepu, indywidualny rozwój oprogramowania sklepu internetowego
– w cenę sklepu wliczona jest opieka techniczna przez okres 3 miesiące
– bezpłatne aktualizacje sklepu, bez ograniczeń czasowych, niezależnie od aktywnej opieki technicznej
Funkcje sklepu
Podstawą wygodnego i efektywnego prowadzenia sklepu internetowego jest intuicyjny w obsłudze panel administracyjny. Tworząc oprogramowanie sklepu dbamy, aby dostępne narzędzia w znacznej części były łatwe w użyciu nie zapominając o dużej funkcjonalności. shopGold może zostać zastosowany w dowolnej branży. Może to być równie dobrze księgarnia, sklep RTV, sklep z bielizną czy dowolnie innej kategorii. Obsługa i aktualizacja zawartości serwisu jest niezwykle łatwa. Przyjazny interfejs sklepu internetowego shopGold pozwala na korzystanie z programu nawet mało zaawansowanym użytkownikom komputerów, którzy nie muszą znać języka HTML ani posiadać umiejętności programowania. Panel zarządzania programem został podzielony na intuicyjne moduły, które odpowiadają za obsługę poszczególnych sekcji sklepu. Bezpośrednio z panelu zarządzania sklepem użytkownik może niemal dowolnie zmodyfikować jego wygląd, układ oraz wyświetlaną zawartość. Bez potrzeby ingerowania w kod programu można włączać i wyłączać poszczególne bloki sklepu.Poniżej prezentujemy najważniejsze funkcje, które są dostępne w panelu zarządzania sklepem:Produkty i kategorie dowolne dodawanie, usuwanie, modyfikacja oraz modyfikacja kolejności wyświetlania kategorii towarów lub produktów,
proste dodawanie i edycja kategorii i podkategorii (UWAGA – na współdzielonych serwerach ilość kategorii oraz podkategorii nie powinna przekraczać liczby 1000 pozycji),
dowolna ilość poziomów kategorii i podkategorii,
możliwość definiowania indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdej kategorii,
listowanie wszystkich produktów oraz definiowanie filtrów zawężających wyniki,
edycja podstawowych informacji o produkcie bezpośrednio w listingu produktów,
możliwość definiowania indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdego produktu,
automatyczne generowanie miniaturek przy dodawaniu zdjęcia produktu (wystarczy dodać duże zdjęcie produktu),
możliwość nałożenia na zdjęcia znaku wodnego (np. z nazwa lub adresem sklepu), zabezpieczające przed kopiowaniem,
dodawanie dowolnej ilości zdjęć do każdego produktu,
możliwość przypisania do 10 poziomów cenowych do produktów,
możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii,
możliwość zdefiniowania ilości produktu w magazynie, kontrola stanów magazynowych produktów,
określenie możliwości kupowania produktu, możliwość wyłączenia opcji zakupu produktu,
automatyczne blokowanie towaru gdy zabraknie go w magazynie,
przypisanie widoczności produktów tylko dla wybranej grupy klientów,
rozbudowane informacje o produkcie: dodatkowe cechy dla produktu, dołączanie plików pdf, plików dźwiękowych i video,
cechy produktu mogą wpływać na wartość produktu podnosząc lub obniżając jego cenę, cechy mogą mieć wartość kwotową lub procentową,
możliwość dodawania opisu do cech produktów,
możliwość przypisania wybranych form wysyłki do produktu,
koszt wysyłki produktu widoczny już na karcie produktu (nie dopiero podczas składania zamówienia),
możliwość definiowania indywidualnego kosztu wysyłki dla produktu,
dowolne zarządzanie nowościami, promocjami, produktami polecanymi, zapowiedziami oraz opcją nasz hit – sprzedawca decyduje, które produkty można zakwalifikować do poszczególnych trybów,
definiowanie własnych dodatkowych pól opisowych do produktów np. wymiary, dane techniczne, itp,
definiowanie własnych dodatkowych pól tekstowych w których Klient może wpisać dowolny tekst, np treść jaka ma się znaleźć na zakupionym produkcie,
możliwość dodawania do produktów plików – Klient przy zakupie produktu ma możliwość dodania do produktu pliku lub kilku plików w określonych formatach,
definiowanie produktów podobnych wyświetlanych w sklepie po wybraniu określonego produktu,
definiowanie produktów określanych jako akcesoria dodatkowe przypisanych do określonego produktu, wyświetlanych w sklepie po wybraniu produktu,
możliwość szybkiej edycji i zmiany danych o produktach bez konieczności edycji każdego produktu po kolei,
możliwość duplikowania produktów wraz z atrybutami,
masowa zmiana danych o produktach takich jak cena, status nowości, promocji, itp.,
możliwość definiowania produktów „gratisowych” – produktów w niższej cenie, które Klient będzie mógł zakupić po przekroczeniu określonej wartości zamówienia,
możliwość włączenia dla wybranych produktów opcji negocjacji ceny.
Baza klientów możliwość wyłączenia automatycznej aktywacji Klienta po zarejestrowaniu – wymagana jest wówczas aktywacja przez obsługę sklepu,
tworzenie dowolnych grup Klientów z różnymi poziomami cen oraz rabatami,
edycja danych zarejestrowanych Klientów,
ręczne tworzenie kont Klientów (np. przy zamówieniach telefonicznych),
możliwość zablokowania konta Klienta,
możliwość definiowania własnych dodatkowych pól dostępnych podczas rejestracji w sklepie,
przydzielanie indywidualnych rabatów Klientom,
szczegółowe informacje o rabatach Klienta,
podgląd zawartości schowka i koszyka Klientów zalogowanych,
statystyka dotychczasowych zamówień każdego Klienta,
możliwość dopisania uwago do konta Klienta widocznych tylko dla obsługi sklepu,
możliwość wysłania maila lub SMS-a do Klienta bezpośrednio z panelu zarządzania,
możliwość zbiorczego wysyłania newslettera do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie.
Obsługa zamówień możliwość złożenia zamówienia przez Klienta bez rejestracji konta,
możliwość pełnej edycji zamówień złożonych przez Klientów (zmiana danych adresowych, zamówionych produktów, formy dostawy i płatności,
ręczne tworzenie zamówień,
możliwość przydzielenie opiekuna do zamówienia,
szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zmian w zamówieniu,
wysyłanie powiadomień na email Klienta o zmianach w zamówieniu,
dodawanie komentarzy dla Klienta do zamówień oraz notatek wewnętrznych,
drukowanie karty zamówienia,
drukowanie faktury pro forma,
definiowanie własnych standardowych komentarzy do zamówień – wystarczy wybrać status zamówienia i komentarz zostanie automatycznie wstawiony,
możliwość automatycznego tworzenia przesyłek w serwisach kurierskich na podstawie złożonych zamówień.
możliwość eksportu zamówienia lub zamówień do pliku tekstowego CSV i edycji z Excelu.
Obsługa reklamacji przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych w udostępnionym formularzu,
obsługa systemu reklamacji, zmiany statusów, wysyłka komunikatów do Klientów,
podgląd i edycja szczegółów zgłoszeń,
ustawianie statusów reklamacji i wysyłanie komunikatów do Klientów,
szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zmian w zgłoszeniu.
Obsługa hurtowni i system rabatów możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie,
wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów,
przypisywanie ustalonych cen produktów maksymalnie do 10 poziomów,
przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami,
definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego,
przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia,
możliwość ustalania rabatów na określone kategorie produktów, na wybranych producentów lub poszczególne produkty,
system kuponów rabatowych – umożliwia Klientom zakup ze zniżką po wpisaniu kodu kuponu,
tworzenie wielu kuponów rabatowych wg zdefiniowanych kryteriów,
system punktów – Klienci mogą otrzymywać punkty za rejestrację, zakupy i pisanie recenzji, którymi mogą płacić przy kolejnych zamówieniach,
zapis szczegółowych informacji o udzielonym rabacie przy zamówieniu,
możliwość wyłączenia kupowania przez osoby fizyczne (zakupów będą mogły dokonać tylko firmy).
Formy dostawy i płatności możliwość dowolnego definiowania form dostawy zamawianych towarów,
dowolne kryteria określania kosztów dostawy – waga produktów, wartość zamówienia, ilość produktów,
możliwość określenie, które z form dostawy mają być dostępne dla określonych produktów,
możliwość określenia do jakich krajów mogą być dostępne poszczególne formy dostawy,
dostępne różne formy płatności elektronicznych – wystarczy mieć podpisaną umowę operatorem i włączyć moduł w sklepie,
dostępne różne formy płatności ratalnych oferowanych przez największe banki,
powiązanie określonych forma płatności z wysyłkami,
możliwość przypisania indywidualnych kosztów wysyłek do poszczególnych produktów.
Wygląd sklepu dostępne różne szablony sklepu pozwalające na dopasowanie do oferowanego w sklepie asortymentu,
predefiniowane różne moduły oraz boksy prezentujące treści na stronach sklepu,
w pełni konfigurowalna zawartość stron sklepu – ilość kolumn, zawartość modułów boksów, itp.,
możliwość definiowania dowolnej ilości własnych stron informacyjnych z dowolną treścią oraz własnymi znacznikami META,
możliwość definiowania własnych formularzy dostępnych dla klientów w sklepie,
wbudowany system aktualności pozwalający na zamieszczanie dowolnych treści z podziałem na kategorie,
wbudowany moduł galerii z opisami wstawianych zdjęć i wyświetlaniem powiększeń,
wbudowany moduł ankiet dla Klientów,
rozbudowany moduł bannerów reklamowych z predefiniowanymi bannerami typu slider, popUp. Możliwość wyświetlania bannerów graficznych jak i javascript.
Raporty i statystyki rozbudowany system raportów dotyczących asortymentu, zamówień i Klientów,
graficzna prezentacja wyników raportów,
możliwość definiowania kryteriów czasowych generowanych raportów,
możliwość eksportu wybranych raportów do pliku CSV.
Integracje z zewnętrznymi systemami integracja z Allegro – możliwość wystawiania aukcji wprost ze sklepu, tworzenie zamówień na podstawie zakończonych aukcji, możliwość wystawiania komentarzy z poziomu sklepu, pełna dwustronna integracja,
integracja z porównywarkami cen – generowanie plików XML, zamieszczanie widgetów,
integracja z serwisem Google Zakupy,
integracja z systemami śledzącymi – Google Analytics oraz moduły śledzące największych porównywarek cenowych w tym: Ceneo, Radar, Skąpiec (18 porównywarek),
możliwość zamieszczania linków z serwisów Facebook, Nasza klasa oraz wielu innych,
integracja z firmami kurierskimi – możliwość automatycznego generowania wysyłek, zamawiania kuriera oraz drukowania dokumentów przewozowych: Sendit ( w tym UPS i DPD), Elektroniczny Nadawca, KurJerzy.pl (w tym UPS i DHL), Siódemka oraz DHL.
wbudowane moduły integracji z serwisami obsługującymi płatności elektroniczne: PayU, PayPal, DotPay, Przelewy24, PayByNet,
wbudowane moduły ratalne: Credit Agricole Bank Polska S.A., mBank RATY, Santander.
Narzędzia wspomagające obsługę sklepu możliwość tworzenia grup użytkowników z różnymi poziomami dostępu do poszczególnych opcji panelu zarządzania,
archiwizacja bazy danych,
możliwość ustawienia okresowo wykonywanych zadań – np. aktualizacja kursów walut,
wbudowana przeglądarka plików na serwerze,
podgląd kto aktualnie przebywa w sklepie z możliwością przeglądania zawartości koszyka Klienta,
edytor szablonów sklepu oraz aukcji allegro,
możliwość dodawania własnych wersji językowych sklepu poprzez prosty w obsłudze system definiowania tekstów,
możliwość zmiany treści tekstów wyświetlanych w sklepie, szablonów wysyłanych maili, itp.,
rozbudowany moduł importu oraz eksportu danych do plików w formacie CSV i XML,
definiowanie słowników parametrów używanych do opisów produktów.
Pozycjonowanie sklepu mechanizm przyjaznych adresów SEO,
możliwość definiowania indywidualnych META TAGÓW dla kategorii, produktów, stron informacyjnych, itp.,
tworzenie mapy sklepu dla Google,
zoptymalizowane kodowanie HTML pod kątem wyszukiwarek – zastosowanie HTML5,
możliwość automatycznego generowania sekcji META dla produktów, kategorii i producentów,
zastosowanie mikroznaczników Google,
możliwość utworzenia indywidualnych linków dla produktów.
Dodatkowe funkcje sklepu opinie Klientów o produktach, Klient ma możliwość oceny produktu w skali od 1 do 5 i wpisania komentarza do oceny, opcja może być dostępna tylko dla Klientów zalogowanych lub wszystkich Klientów,
wyszukiwarka produktów, wersja prosta oraz zaawansowana,
porównanie produktów z różnych kategorii, brak limitu produktów do porównania,
ostatnio oglądane produkty,
tworzenie własnej listy produktów (schowek), po zalogowaniu Klienta lista jest zachowywana do czasu ponownego logowania,
automatyczna lista najlepiej sprzedawanych produktów,
program partnerski,
moduł newslettera.zobacz wersję demo sklepu shopGoldzobacz wersję demo panelu zarządzania sklepu
erp produkcja, drugi stopien alarmowy, mapy do nawigacji becker download, praca mechanik kraków
yyyyy